“Met story’s als ‘Valet Guys’ en ‘Blowfish’ leggen we op een leuke, creatieve manier nieuwe, baanbrekende voertuigtechnologieën uit. We kiezen er bewust voor om de innovatieve highlights van onze producten te overdrijven om zo op een verrassende en emotionele manier enthousiasme op te wekken voor het merk Mercedes-Benz”, aldus Bettina Fetzer, Hoofd Marketing bij Mercedes-Benz AG.

Inhoud

  • De film toont op een ironische en bewust overdreven manier de dagelijkse uitdagingen van drie Valet Guys die auto’s naar parkeergarages brengen. Precisieparkeren is in deze context nog een van de ‘makkelijkere’ dingen die ze doen. Met een powernap in de auto of een spontane danceparty op het parkeerdek ontspannen ze en maken ze lol om zo te ontsnappen aan de saaie dagelijkse routine. Voor de ultieme adrenaline-kick maken ze een joyride, die eindigt met een gewaagde jump op de vlucht voor de politie. Terwijl de Valet Guys bijkomen van hun capriolen worden ze verrast door een voice-over die zegt: “Sorry guys, these times might be over soon!” Hierna volgt een korte vooruitblik op de INTELLIGENT PARK PILOT.
Mediamix en release

  • ‘Valet Guys’ wordt uitgebracht op de wereldwijde Mercedes-Benz socialmediakanalen: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter en YouTube:
o Digitale posters in online media op 17 maart 2021 om 8.00 uur

o Hoofdfilm op 17 maart 2021 om 18.00 uur, link op YouTube

o Teaser ‘Parking’ op 18 maart 2021 om 12.00 uur

o Teaser ‘Freddy’ op 19 maart 2021 om 12.00 uur

o Teaser ‘Jump’ op 20 maart 2021 om 12.00 uur

o Making-of op 20 maart 2021 om 16.00 uur

Credits

  • Idee, concept en realisatie: antoni garage, Berlijn
  • Geregisseerd door: Trio PANTERA, Argentinië
  • Filmproductie: BWGTBLD, Berlijn