Sportief, emotioneel, efficiënt en intelligent: de nieuwe Mercedes-Benz C-Klasse
Onder het motto ‘Upgrade your comfort zone’ onthult Mercedes-Benz op dinsdag 23 februari aanstaande om 14.00 uur de nieuwe C-Klasse tijdens een digitale wereldpremière op het platform Mercedes me media. Markus Schäfer (lid van de raad van bestuur van Daimler AG & Mercedes Benz AG, verantwoordelijk voor Daimler Group Research, en COO van Mercedes-Benz Cars), Dirk Fetzer (Hoofd Product Management C-Klasse), Belinda Günther (Hoofd Colour & Trim), Georges Massing (Vice President Digital Vehicle & Mobility) en Christian Früh (Chief Engineer C-Klasse) presenteren de highlights van het nieuwe model in de vorm van korte statements. De digitale wereldpremière van de nieuwe C-Klasse is live te volgen via https://media.mercedes-benz.com/c-class en wordt na afloop beschikbaar gemaakt als video on demand.
Met de nieuwe C-Klasse opent Mercedes-Benz een nog efficiëntere en digitalere wereld, door een future-proof comfortzone te creëren; een toevluchtsoord dat schijnbare tegenstellingen, als sportiviteit en comfort, combineert met efficiëntie, emotie en intelligentie. Met die combinatie definieert het merk moderne luxe. De nieuwe modelgeneratie is de eerste modelserie van de fabrikant waarvan elke variant een vorm van elektrificatie heeft. Als extra highlight is de nieuwe C-Klasse - na de nieuwe S-Klasse - ook uitgerust met de tweede generatie MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Dit maakt het interieur nog digitaler en intelligenter.